TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu!
Sikayetvar.com platformunda 170.000’den fazla marka yer almaktadır. “Türkiye’nin Müşteri Bağlılığı En Yüksek Markaları” Araştırma, yeni dönemin sadakat kodlarını ortaya koyarken tüketici ile kurduğu güçlü bağlarla fark yaratan markaları da ortaya koyuyor. Markalar ve müşteriler arasında analiz köprüsü olan Complaintvar platformunun verilerine göre TECNO, Türkiye’deki tüm markalar bazında belirlenen müşteri sadakati en yüksek 100 marka listesinde 35. sırada yer alırken, cep telefonu sıralamasında da birinci sırada yer aldı. kategori.
Dünyanın en yenilikçi ve lider cep telefonu üreticileri arasında yer alan TECNO’s “Kullanıcı Deneyimi Ekibi” , müşterilerine daha iyi bir deneyim ve yenilikçi çözümler sunmak için özveriyle çalışmaktadır. Complaintvar.com, müşterilerinden gelen analiz taleplerine hızlı ve etkin bir şekilde cevap verebilmek için WhatsApp hattı üzerinden haftanın 6 günü ortalama 2 dakikalık yanıt süresi ile hizmet vermektedir.
TECNO DENEYİM LABORATUVARLARI TEKNOLOJİ GELİŞTİRİYOR
Geliştirdiği teknolojilere ve sunduğu hizmet kalitesine odaklanan TECNO, müşterilerin soru ve sorunlarına çözüm üretmek için satış sonrası desteği de ön planda tutmakta ve müşteri geri bildirimlerine büyük önem vermektedir. Kullanıcı Deneyimi Ekibi, davet merkezi, WhatsApp limiti, e-posta adresi gibi kanallardan gelen geri bildirimleri düzenli olarak gözden geçirerek müşteri deneyimini iyileştirerek müşteri sadakati ve sürekliliğini sağlamak için yoğun bir şekilde çalışmaktadır.
Ekip bünyesinde yer alan TECNO Deneyim Laboratuvarı bölümü de bağımsız deneyim testleri yaparak kullanıcı geri bildirimleri ile harmanlayarak çıktıların yazılım süreçlerine entegre edilmesini sağlıyor. Bu nedenle, TECNO Kullanıcı Deneyimi Ekibi, müşterilerin deneyimini sürekli iyileştirmek için bilimsel bilgileri kullanabilir.